Domácí pudink

Výborná snídaně nebo i svačina. Velice jednoduchá na přípravu a nutričně hodnotná. Já pudink  dělám v několika variantách. Záleží v jaké fázi GAPS se zrovna nacházíte a podle toho si vyberte.

Základní recept

Budete potřebovat:

Smíchejte a vyšlehejte do krémova. Nalejte do pečící misky a dejte do předem vyhřáté trouby péct. Trouba by měla být asi 140 stupňů a pečte přibližně 40 minut. Až bude pudink hotový, neměla by okolo být žádná tekutina a povrch pudinku by měl být zlatavý. Můžete jíst ještě teplý nebo i za studena. Tento recept je vhodný už na úvodní dietě, pokud dobře tolerujete fermentované mléčné výrobky. Můžete zkusit malé množství od fáze 3.

Další varianty

Když už budete jíst ovoce můžete do pudinku přidat 2 velice zralé banány, které ručním mixérem rozmixujete do kaše a přidáte do základního receptu. Pečete úplně stejně. Místo banánu se dají také použít strouhaná, na kaši rozemletá jablka. Až budete tolerovat mleté ořechy, můžete k banánům ještě přidat 150 gramů mletých ořechů, nebo mletého kokosu. A vše umixovat do hladké kaše. Pečte stejně jako základní recept.

Podávejte s jogurtem, kysanou smetanou nebo kefírem.

Jana
Written by Jana

Specialistka na výživu a zdravý životní styl. GAPS, NAET a TČM terapeutka